InfoTrade scoort

ready-to-rock

Ready to Rock

In de tweede helft van 2015 wint InfoTrade de internationale “Ready to Rock” (meeste nieuwe klanten) hoofdprijs. De hoofdprijs: een ontmoeting met 300 internationale collega’s op het hoofdkantoor van Google in Mountain View Californië.

 

 

Kwaliteit optimalisatie en communicatie ligt hoog

InfoTrade qua kwaliteit van optimalisatie en communicatie veel hoger dan het gemiddelde van de concullega Google partners. Onderstaande prestatie-index is een algemene beoordeling van Google Partners op basis van de vereisten van Google. Het verticale streepje geeft het gemiddelde van de Google partners aan. De groene balk onze prestatie (tweede helft 2015). Uit deze prestatie balk blijkt dat de prestaties ver boven het gemiddelde ligt van de Google partners.

Schermafbeelding 2015-08-17 om 22.47.31

 

Tot zover: InfoTrade scoort
contact?

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s