Meet telefonische leads: call tracking

person-sunglasses-woman-smartphone
Bij veel bedrijven komt een belangrijk deel van de leads binnen via de telefoon. InfoTrade heeft samen met partner AdCalls een oplossing ontwikkeld om ook deze leads goed te kunnen meten. Door middel van call tracking kunnen wij telefonische conversies optimaliseren o.b.v. statistieken, zelfs op zoekwoord en landingspagina niveau. U vindt uw call tracking statistieken terug in een speciaal dashboard, in Google Analytics en Google AdWords. Optioneel kunnen gesprekken worden beoordeeld (lead: waarde 1 t/m 5, bestaande klant, anders) en kunnen gesprekken zelfs worden opgenomen.

InfoTrade call tracking heeft u al voor € 25,- per maand en € 225,- eenmalig. U hoeft voor call tracking geen langlopend contract te sluiten.

tot zover: InfoTrade call tracking
meer weten

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s