Meer conversie door gebruik van overlays

conversie-optimalisatie-overlaySteeds meer bedrijven realiseren zich dat naast de vindbaarheid het ook belangrijk is om de website te optimaliseren. Hoe haal je het meeste uit het verkeer na de klik? (en het overige verkeer uiteraard).

Een belangrijke manier om meer conversies te realiseren om een goed “call tot action” te communiceren. Redelijk actueel is het gebruik van een overlay. Zie bovenstaand voorbeeld. We vonden een aardig artikel in Frankwatching over het effectief gebruiken van deze overlay’s.

Wilt u eens weten wat u eventueel extra uit uw website kan halen? Hoe een zinnige test er voor u uit zou kunnen zien en wat de kosten daarvan zijn? Neem dan even contact met ons (met verwijzing naar dit artikel)
Call to action🙂

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s