Aanmelden voor Google Shopping

Google shopping organisch:

Google shopping AdWords:


In een eerdere post hebben wij Google shopping al besproken. Inmiddels hebben wij dit werkend voor meerdere klanten met een webwinkel. Zowel organisch als de koppeling met Google AdWords als een AdWords extension (links onder een advertentie zijn ook AdWords extensions). De eerste resultaten zijn erg positief.

Belangrijk is om de pagina na de klik (de bestemmingspagina of landingspage) een speciale code mee te geven. Anders kan je in het website statistieken programma dat je gebruikt het Google Shopping resultaat niet apart terugvinden.

Beheer je zelf je Google AdWords campagne maar heb je problemen met aanmelden bij Google Shopping? Neem dan even contact met ons op! Vaak is een paar uur begeleiding genoeg om alles goed werkend te krijgen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s