Webwinkel sterke drank mag nu ook met AdWords worden gepromoot


Het beleid van Google t.a.v. van sterke drank wordt steeds soepeler. Van slechts branding, naar promotie verkoop en nu dus direct naar websites waar online sterke drank wordt verkocht.

Onderstaand een overzicht (bron: Google AdWords External Keyword tool) van het zoekvolume en de concurrentie op zoekwoorden.

(Nog) lage concurrentie en lage kosten per klik (CPC) Degene die snel acteren doen daar nu hun voordeel mee!

Link naar het artikel met de aankondiging van deze wijziging op Google AdWords blog

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s